Bokstavligt talat...

Hallå! Har bokstavligt talat plockat skit ida.... När jag kom hem från Matilda så va de bara att åka ner till stallet direkt och ge sig ut och mocka hagen med Felicia. Jag skojar inte, den va helt överfull! 20 kärror lyckades vi mocka upp sen orkade vi inte mer, och hagen är inte ens halvklar... Sjukt jobbigt. Speciellt när det blåser och är skitkallt och Blitzen dessutom har fått för sig att jaga runt alla andra hästarna i hagen (he's the boss..). Nu ser hela hagen ut som en geggpöl.. lyckat. ;)

Awesome med bundisarna, som vanligt! Sista gången vi kollade på klockan så va den halv 6... och sen skulle Johanna upp klockan 11 för hon skulle till Love. Ca 5 timmar är liiite för lite för mig.
Imon bär de av till Matilda igen, fast denna gången med min lilla tvilling. Kanske vi skulle gå runt på stan lite också.
Trevligt, trevligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0