Jag bara måste

Såå fin Blitz va ida! Ska fatta mig kort. Red dressyr idag. Halv stel liten Blitz i början. Började lösgöra honom lite med skänkelvikningar i trav. Super fin att flytta åt vänster men helt omöjlig åt höger. Tog upp huvudet och spände hela kroppen. Efter mycket jobb släppte han och gick fint. När jag sedan började galoppera blev jag helt chockad. Släppte helt och gick som en klocka. Trampade under sig, lyfte upp sig, svarade direkt på korta, länga och halt. Har aldrig fått honom så fin innan. Tro det va att han släppte i sidan nu genom skänkelvikningarna. 
 
Imon blir det lite hoppning på morgonen och sen sticker jag till johanna. Vi + matilda sska tälta (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0