I love the way you are

Mysig kväll med käk på capri och sen bio. Träffade en alkis som ville "snacka lite"... Hatar verkligen när sånna kommer fram. Man vet liksom inte riktigt hur man ska reagera. Bara sjukt obehagligt. Typ save me.. Känner lite, "Om du så mycket som petar på mig så knäcker jag näsbenet på dig". Men han stack iaf till slut.

Tidsoptimist som jag är så kom jag på kl 3 i stallet att jag skulle vara i stan klockan 4 (hurry, hurry)... bra där.. Samma sak på morgonen, skulle träffa en kompis i stallet kl halv 11 och tjugo över 10 ringer hon mig eftersom hon misstänker att jag har försovit mig.. med tanke på att jag vaknade av att mobilen ringde så kan man nog lugnt säga att jag hade försovit mig en aning.. Ouppsi, och jag som typ aldrig försover mig. Jag kom iaf ner till stallet och red dressyr i paddocken på Blitz med Maria och Hidde. Blitzen va gryymt fin! Vanligtvis så sticker han bara iväg och jag får bara sitta och bråka med honom men efter att jag fick hoppa upp och rida på Hidde och Maria körde igenom Blitz lite och sen gav mig lite tipps så blev han så himla fin och slappnade av och lyfte ryggen och sänkte nacken. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0