I've got my veins all tangled close


Hallo. Vi hade ingen musli eller liknande hemma å jag va så grymt sugen på det (helt stört, igårkäll va jag jättesugen på frukost, burkar bli det på kvällen.. hur fel är inte det på en skala??) så jag tog saken i egna händer och gjorde en egen. Gryymt gott! Sen till middag gjorde jag lax... ääälskar lax. Ja ni ser ju själva vilka fina bilder jag fick till...

Somnade med en katt sovandes på min rygg och vaknade med 2 i sängen.. det fanns inte sådär överdrivet jättemycket plats kvar till mig eftersom dessa katterna lägger sig mitt i sängen och breder ut sig så mycket dom bara kan. Men de gör inget, dom e så mysiga.

Snart åker jag ner tills stallet och ger mig iväg på hoppträning. Är nervös.. vet inte varför, det är ju inget att vara nervös för men jag är det ändå.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0