Hoppelihopp

Så jäkla fin min lilla prins va ida på träningen! Första träningen som jag har tyckt att det va as kul rakt igenom. Annars brukar jag bli nervös (fortfarande tycka att det är kul.. men jobbigt att vara så himla nervös) å så men ida va det bara riktigt kul. Han va stel ibörjan men sen släppte han och blev riktigt mjuk och fin. Han va också mycket lugnare än han brukar. Vanligtvis cpar han sönder och hoppar typ upp på väggarna och spänner hela ryggen vilket inte är bra. Jag va också mycket kallare och väntade in och litade på honom ist för att bli ivrig och dra på de sista metrarna. Men som sagt, grymt roligt. Fick mycket beröm också.

Imon ska jag upp och rida med Maria på fm. Sen blir det ut och äta och gå på bio med bundisarna. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0