We raced the sunset and we almost won

Folkrace igår. Kusinen vann hela tävlingen, så bäst!! Tyvärr så följde inte vi med eftersom det skulle bli skit väder. Men det blev det inte så dåligt väder, så det va jäkligt synd att vi inte följde med. Aja, det kommer fler tävlingar.

Fullt upp igår. Stallet hela kvällen fram till ca halv 10. Kör stenhårt i dressyren nu med Blitzen. Nu jäklar ska han släppa i sidorna/bakdelen.

Ida hade jag fodring och utsläpp i stallet, fy fan va sur jag va imorse (eller snarare så jäkla trött så jag orkade helt enkelt inte reagera, kunde knappt lyfta ögonlocken..). Eller som pappa säger "Du är tonåring". Mm, en trött tonåring som kollade på Arne Dahl med Felicia (och lite med Matilda) fram till kl 3 på natten och sen har fordring och utsläpp i stallet morgonen därpå, + hungrig och väckt av pappa som tjatar på att jag måste upp... klart man är lite... sur. Kände att min "planering" den natten inte va den bästa.. På med hörlurar, bra musik i öronen och lite mat i magen så går det dock över ganska snabbt.

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0