Don't mess with my friends!

En kompis i stallet som heter Lisa (som atm jobbar på fritidset som jag gick på när jag va liten och gick i typ 1:an) berättade att en fröken där hade berättat att när jag va liten och gick där (jag har absolut ingen aning om hur dom började prata om mig.. men iaf), så hade jag en fröken som hette Inga, och hon hade tydligen sagt till några av mina kompisar att dom pratade för mkt och då hade jag inför hela klassen svarat tbx;
"Jag tycker faktiskt att det är du som pratar mest här IngaPinga.."
Hon blev såå jäkla sur men alla andra fröknar hade tydligen skrattat ihjäl sig.
Haha.. typ sånn va jag när jag va liten...

Kan inte riktigt bestämma mig om jag va charmig eller bara rent av asjobbig. X)

Kommentarer
Postat av: Matilda

No Words needed elr jo 3 gotta love it!

2012-04-26 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0