Why would I wanna destroy something I helped build...

Tjena tjena! Matilda duschar atm så då passar jag på att blogga lite. Sitter hemma hos Matilda om ni inte förstod detta. Ska sova här inatt. Imon bär det av till... ngn nationelpark i skåne med klassen + ngn 1:a som våran biologilärare också hade. Ska bli riktigt skönt att slippa lektionerna eftersom jag skulle gått till 5. Ska ha på mig mina fina vita (...) nytvättade converse som jag har andvänt som stallskor väldigt länge.. ni kan ju räkna ut hut "vita" dom är nu... Men jag har liksom inga andra som är typ "smutsskor", om ni fattar.
Men men , ska nog sova snart. så puss på er och Godnatt♥


Btw: vet ni vad jag lyckades med ida då?!?! Jag hade helt glömt bort att vi hade sovmorgon itill 11 ida och gick upp tidigt och va påväg ut till bussen när jag insåg att jag hade sovmorgon i 4h till.... suck... lite sådär lagom kul start på dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag uppskattade också att bli väckt en halvtimme tidigare än jag borde, tack så mycket mitt älskade underaber för detta!! ;)

2011-09-13 @ 20:29:41
Postat av: sara

SV; hahah sorry, men du brukar inte vakna av sånnt... tror ja ^^ Älskar dig också Johanna <3 ;)

2011-09-14 @ 17:13:53
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0