Jag kommer inte på ngn bra överskrift.....

Tjabba tjena! Lyssnade precis på Electro pop.... sjukt, men lite gosig är faktiskt denna sjuka låten med denna lilla galna varelsen med konstig brytning. "ÄÄlääääktrååå påp" fastnar liksom, men han spelar ju jättebra.

Gick bra på träningen ida, vi har inte riktigt hittat flytet men det kommer. Nu ska jag sätta mig med Tyskan och sen sova i min nybäddade säng. Älskar verkligen nybäddade sängar! Tycker att jag är lite duktig som hann städa och dammsuga hela rummet + bedda rent innan jag stack till stallet. Tummen upp för mig. Väl i stallet så visade det sig att Elin också skulle åka till Lynga och hoppa så då åkte jag med i deras transport och slapp då rida den vägen, yes!
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0