Just like me...

Tjena! Hoppas att allt är bra med er! Jag sitter och lyssnar på musik och läster/pluggar frågor till körskoleprovet atm. Det är 2 enorma pärmar smockfulla med frågor...... hur ska man lyckas lära sig allt hade dom tänkt?!

Bäst att börja i god tid ;).


Ikväll (njae, 5) ska vi knalla ner till slutat av gatan.  Min älskade kusin fyller 25 år, så de blir lite fest där. Gött, men (nu kommer det stora MEN:et) vi har fodring och utsläpp i stallet imon vilket innebär att jag måste gå upp tidigt (INTE min starka sida att gå upp tidigt på morgonen..). Men de får helt enkelt gå. Ska tvätt Blitz benskydd och lite sånnt nu. Nästa lördag är ju allsvenskan och då måste allt vara fixat och klart.

 

Btw:

Jag har lite (läs mycket) beslutsångest. Ska jag pierca läppen eller inte?? Ska ju isf göra de med Amie nu i september eftersom hon ska ta i tungan då. Men jag kan liksom inte bestämma mig... hjälp tack.. Såhär hade jag tänkt isf, på vänster sida.

Puss på er, vi hörs♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

OMG!!!! Happy face omg!!!! Sara is FUNNY!!!!

2011-09-04 @ 15:48:55
Postat av: Anonym

Matilda; Hahahaha JIPPI! ;D HAHA vaf e jag rolig?! ^^

Beslutsångest here we go.......

2011-09-05 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0