Breathe a breath of life...


Tjenixen! Vet ni vad? Jag har en lektion imon.. Ska åka hela vägen till skolan för en ynka liten lektion.. tänk.. jag hade ju kunnat vara ledig.. heeela dan! HA, vad sägs om det? Har ju ingen sovmorgon på lördag pga av allsvenskan i ätrabygden.. kommer dö! Hur ska jag orka släpa mig upp? ;) Ne men de ska såklart bli roligt. Men iaf, Kemi imon då. Kemiprovet ida kändes bra, får kanske tbx dom imon. Våran Kemilärare är seriöst den sötaste och snällaste i världen! Hon ser ut som lilla My (super kort, pytte små fötter, alltid håret i en boll på huvudet eller möjligen en hästsvans ibland, stora ögon som alltid är klarvakna, lite hyperaktiv och skuttig :P). Hon är super schyst på proven också och ger ledtrådar, tipps och förklarar. Man lär sig mycket bättre då och hennes prov blir liksom roliga.

Btw, Hahahaha titta på DENNA. 0.49-0.54 = jag döör. Hahahahahaha dålig humor jag har!
Aja, ska sova nu, med 2 katter i sängen. Båda ligger på mig och sover djupt.. Hur ska jag kunna sova inatt? Kommer garanterat tjoffa ner dom i sömnen förr eller senare. Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0