The surface is getting hotter...


Toodiloo! Gissa ven som har hittat en direktbuss från sig till Sannarp.. gissa, Gissa, GISSA!! Moi!! Tjohooo, gissa om jag blev glad. Hatar att byta buss å sånnt + att 73:an alltid är smockfull och är sen... Ska ta direktbussen imon med. Det är 350, har hoppat av på viktoriagatan innan och tagit 73:an men det visade sig att 350 byter och kör från regionbussterminalen till sannarpsgymnasiet. Toppen, toppen.

Har precis kollat en film, Catfish hette den och handlade om Facebook. Om hur man kan hitta på en person på FB som egentligen inte existerar och ta bilder och kopiera status osv. Den handlade iaf om en kille som råkade ut för detta. Orkar inte förklara, de e ju bara att googla eller ngt. Bra var den iaf!

Calla har åkt hem nu, saknar henne redan! Hon är så himla mysig och snäll... vi måste åka och hälsa på henne snart!
Har börjat spela Wordfeud med mina små vänner, det är pinsamt hur dåliga jag är och hur fast man blir... även fast det ibland är jättekul och ibland helt sjukt tråkigt :P hehe

Nu ska jag iaf snart sova, Puss på er och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0