Taking over all the time...


Tjohej! Mysig da ida. Gick hem till Matilda när vi kom tbx till skolan eftersom jag hade alla mina saker där. Vi satt även och pluggade lite, gjorde engelskan... ngn hade skrivit facit i min bok så de va la inte sådär jättesvårt ;). Sen läste jag en svenska text som va skriven på antiken..... fattade inte ett skit! Heeeelt sjukt språk, helt obegripligt. Men, men. Sen åkte jag in till Fridolfs med familjen och Calla och åt där. Det är ju hennes sista kväll här då hon åker hem till USA imon.. Kommer sakna henne!!!!! Supergod mat iaf! Åt en efterrätt med vit choklad mousse, hallon och vanilj"marinerade" rabarber. MUMS.

Dom försökte få ur mig VAR vi hade varit ida....  skåne? Söderåsens nationalpark? räcker inte det? Nehe, dom ville tydligen ha namnet på staden, en stad i närheten, ngn stad.... skåne?! ;) Nej men asså okej... det är mig vi snackar om... hur ska jag kunna veta var jag va någonstans?! Haha, jag har ingen aning. Skåne, det va liksom allt. Mitt i samtalet så sken jag plötsligt upp.... "Jag såg en skyllt!!!.... fast... jag kommer inte ihåg vad det stod på den..." I denna stunden viker min syster sig på mitten, tårarna börjar synas i ögonen samtidigt som hon skrattar så hon knappt får ngn luft... Okej, det måste ha sett sjukt kul ut. ^^

Men men, nu måste jag sova. Är helt obeskrivligt trött. Imon måste jag lära mig mina tyska glosor som vi har... imon.  Toppen, men man kan liksom plugga in dom så dom sitter som snack på just de förhöret. Men såfort jag lämnar klassrummet så är dom som bortblåsta... typiskt.

Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

HAHAHAHAHA ja men du ba "JAG SÅG EN SKYLT!!!!!" stolt liten flicka "Meeen jag minns inte vad det stod på den...." fundersam

Haha jag doooog seriöööst xD

2011-09-14 @ 07:50:17
Postat av: sara

sv; HAHAHAHAHA ja jag förstår det cX hahahah. Känder precis så också ^^

2011-09-14 @ 17:13:03
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0