Let’s remove the space between me and you...

 

Hej kom äntligen hem från tävlingen... Jag är inte trött... jag är helt jävla slut!! Orkar knappt lyfta ett finger... sätta sig och plugga nu?! Njaeee. Sitter och äter godis i hopp om att få lite energi. Gick ju upp extra och skrittade ut en runda på Blitzen innan tävlingen.. HUR orkade jag?! Helt obegripligt. Igår gick det ju som sagt jättebra. As halt i ridhuset så de va MASSA strul, till sist så flyttade dom ut det (framhoppningen gick inte att rida på för hästarna bara sjönk och banan var väldigt tung att rida på) och det blev ingen förklass. Men vi va felfria i både grunden och omhoppningen (Blitzen va toppen). Tyvärr skadade sig en i vårat lag så det va en massa strul där med och en liten tjej fick hoppa in. Men de gick jättebra ändå. Kom typ 6:a med laget.

Jag har typ fått inflammation i min andra hälsena nu! Har as ont...

Jahopp, nu ska jag... bara... inte göra ngt alls typ. Ska fixa och måla naglarna, ta en dusch (Hoppas att jag inte somnar i duschen..), kanske städa upp lite och kanske titta ytterst mini lite på läxorna, ytte pytte lite. Sen fastnar jag nog här igen, med myskläder och kanske en riktigt bra och spännande film (som ni vet så är typ bara spännande filmer bra... just so you know liksom cX).. de låter toppen! Har verkligen längtat efter det.
Men vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0