Show me how defenseless you really are.....


Hallu! Hoppas att allt är toppen med er. Jag kan ju börja med att säga att jag började skriva på detta inlägget för över 3 h sen men med stannade vid "Hallu" och hittade massa annat skoj att underhålla mig med på datorn. Men nu så..

Vet ni vad som hände ida på idrotten??..... min nagel går av, precis vid nagelbandet... är det ens möjligt? Men eftersom den sitter fast på mitten i tål liksom så sitter den kvar och bara gör fruktansvärt ont... Inte ett toppenläge precis.

Igår hittade jag 2 döda fågelungar i Blitz box. Bruten nacke. Usch, undrade var dom hade tagit vägen eftersom det va helt tyst i stallet, vanligtvis så skriker dom alltid. Men det var faktiskt 3 i boet, jag jag hittade bara 2 i boxen (trodde att det va plastbitar från torvbalarna först... duktigt.), antingen så har den 3:e kanske lyckats att flyga iväg, eller så ligger den också någon stans under torven. Red iaf ut på Blitzen, äntligen! Han har ju vilat i 3 dagar pga ösregn, men nu va de dax igen. Annars hände nog inte så mycket speciellt igår vad jag kan minnas. Minnet är ju som sagt inte det bästa så jag glömmer en del när jag inte skriver förrän nästa dag men det får vi leva med.

Ida har det inte heller hänt så mycket, om man inte tänker på tån dvs. Fattar inte hur jag lyckas.
Hörde av Amanda att några hästar i stallet jämte deras hade blivit knivskurna. Det var en mamma och ett föl, fölet hade dom släppt ut ensamt på gården och gått in och knivskurit mamman på bogen. HUR I HELVETE (ursäkta mitt fina och vårdade språk) kan man vara så jävla sjuk i huvudet??!!??!! Hade seriöst dödat någon som hade skadat min häst, utan att ens blinka. Det är ungefär som att någon hade skadat någons barn, hur tror ni inte att föräldrarna hade reagerat då?? Hästarna är våra "barn". Funderar seriöst på om vi kanske ska låsa stallet, det negativa ned det är dock att om det skulle börja brinna så tar det längre tid att få ut hästarna... Varför finns det sånna sjuka människor på denna jorden? Massavrättning nästa?...

Ska snart duscha och sen fixa mina naglar. Det va sjukt längesen jag fixade till som ordentligt.
Imon går jag från 8.10 - halv 5, + att jag har 4h håla mitt i allt, lovely.
Puss på er och ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0