Trötttjej.com

Hejsvejs! Jag är sviiiiin trött!!!!!!! Men behövs tydligen i domartornet imon på tävlingen i harplinge... vilket innebär att min sovmorgon försvann (!!!!!FL!!!!!) och min planering om pluggandet sprack... Vet inte hur jag ska orka.. dessutom tänkte jag komma ännu tidigare till stallet för att hinna rida och sånnt innan.... Varför gör jag såhär mot migsjälv?! Jag avlider...

Mamma "råkade" väcka mig igårkväll när jag precis hade börjat koppla av/snart sova... tror ni jag blev sur och att det tog flera timmar tills jag somnade om?... Men hon vä iaf jättesnäll som körde mig till stallet på morgonen. Imon blir det antagligen till att cykla... vaf är inte pappa lika snäll och mysig och kör mig??
Det gick skit bra ida! Orkar inte berätta nu utan tar de imon ist.

Btw. Bered er på en TRÖTT Sara i skolan på måndag. Jag bara varnar er, är redan helt död, kommer antaglige somna imon i domartornet, med det är en smäll som dom får ta. Skyll er själva liksom, de va ju ni som frågade.. ;)

Peace out och GODNATT!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0