Stand and face the unknown...

Äntligen klar med engelskan... eller klar och klar, denna lilla fröken kan inte bli klar. Känner mig aldrig riktigt nöjd när jag gör sånna här saker, men det är liksom bara att bestämma sig att "nu orkar jag inte mer". Annars blir man aldrig klar. Och mitt tålamod är ju kanske inte det bästa om jag säger så... ^^ Men iaf, nu får den vara klar.

Jag har tassat iväg och borstat tänderna och sånnt. Jag tvättade även piercingen. Känner mig lite duktig... eller egentligen inte eftersom dom sa att jag skulle tvätta den 2 ggr om dagen och inte peta på den men jag har ju liksom gjort precis omvänt. Tvättade den 2ggr typ max första veckan, sen 1 gång i typ 1 vecka till och sen har jag gjort det max en gång i månaden. Och sen kan man ju bara inte låta bli att sitta och snurra på den när man t.ex. har fruktansvärt tråkigt på en samhällslektion... Men den mår väldigt bra ändå, tror att jag har ganska bra läkkött.

Lilla Amanda vill alltid låna en bläckpenna av mig, men nu jäklar har jag faktiskt fixat en egen bläckpenna till henne ^^. Hon ska få den imon. Har till och med skrivit hennes namn och allt på den, den är gjord med kärlek så hon får ta väl hand om den ;).
Men nu ska jag sova. Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Jag vill också ha bra läkkött så jag kan göra spiderbites!!!! Vi är ju tvillingar så jag kanske också har det typ sådär genetiskt ^^ Fast å andra sidan är vi motsatser på alla sätt som finns.....saaaaadface :(

2011-09-09 @ 07:38:40
Postat av: Sara

sv; Hahaha Men lilla mysis då.. de kanske du har :D (Y)

2011-09-09 @ 16:45:58
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0