So good you've got to abuse it, So fast that sometimes you lose it...


Hej! Härligt att sluta tidigt ida! Nu har jag MASSOR att göra. Har bara dragit på det ända till nu. Men nu går det inte längre. Ska städa mitt rum (stökigt som.. jag vet inte vad atm), plugga (blää har galet mkt till nästa vecka!!), fixa till imon (till tävlingen, packa, sy tbx några knappar på kavajen osv) och sen kanske ut och springa en runda (bara de att det är såå lamt att springa själv, brukar dra med mig pappa men han sprang igår så han vill nog inte ida). Är riktigt sugen men får se om jag hinner (va helt galet sugen igår! I den underbara friska luften som va då men jag va i stallet och sen blev det mörkt och helt galet dimmigt).

Har hittat massor finfina kläder (y), tjho, jag vill handla ^^. Och jag vill köpa nya skor. Har ju endas Converse, det kan ju vara kul med typ ngn känga med klack också. Har inte så mkt att säga atm. Såg en film igår på Tyskan med den enda normala människan dog. Uppmuntrade... Hatar Draman.. Jag lever mig in för mkt i personerna och lider verkligen med dom. Jobbigt, då är det mkt lättare att kolla på Thrillers cX.

Btw. Fick precis veta att min (rent ut sagt hopplösa) kusin har blivit av med körkortet... Han har kört i 115 på en 80 väg (Inte första gången.. tro mig). Lyckat Daniel.. Lyckat.. Och igår köpte han en till bil och på vägen hem pajade han den andra... *suck*

Puss på er, vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0