Save me with your love...



Hejsan! Va fan tror ni inte jag gör idag?!?! När jag trodde att det inte kunde bli värre än igår så glömmer jag mina extranycklar ida.... Men nu jäklar så har Matilda fått en extranyckel, haha. Men mamma va snäll och kom med mina ida... fast jag har fortfarande inte hittat mina vanliga nycklar. Annars så har jag varit sjuuukt trött idag med, och har matteprov imon... känns.... underbart..... höhö. Jag pallar inte kolla igenom det nu heller, fattar noll men orkar inte bry mig atm. Det får gå som det går, taggar till nästa ist... eller ngt. Red ut en sväng med Elin i regnat/stormen ida. Har aldrig sett så många vindsurfare på havet i hela mitt liv. Helt sjukt, det kryllade av dom. Sen körde Mikaela mig hem, super kul tjej (ny i stallet).

Wiho, lysnade på Tokio Hotel ida. OMFG vad jag har saknat dom, har ju inte lyssnat på dom på jättelänge. Kollar på Humanoid City live atm. Tom är ju... obeskrivlig! Han kommer alltid vara speciell. He's an alien ;). Ne men shit va sugen jag blir på att spela gitarr när jag ser honom spela, helt galet.

Haha jag vet att jag skulle skriva ngt speciellt i detta inlägget, för din skull Matilda. Men jag med mitt sega minne har totalt glömt bort vad jag skulle skriva ^^. Lite hjälp tack..
Men men, slutar jättetidigt imon pga att jag inte ska vara med på Biologin (halva klassen gjorde det vi ska göra förra gången) och sen har jag då typ 3 h håla till Tyskan så då sa min underbara Tyskalärare att jag kunde sluta. Älskar henne, hon är alltid så sjukt snäll! Sen ska jag hoppträna för Micke, måste fixa pengarna till honom också.

Men nu orkar jag inte mer. It's all for now.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHHAHA du behöver ingen hjälp för du kom ihåg det jiha Tokio Hotel

2011-09-07 @ 13:38:48
Postat av: Sara

Sv; Haha Tjoho!

2011-09-09 @ 16:53:03
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0