Save me with your love tonight...

Snälla ngn jag dööör här bakom alla skolböcker! Jag behöver sällskap! Har TRÅKIGT och så sjukt mkt att plugga på!! Fattar ni att jag har tråkigt? Har jag sagt att jag har tråkigt? Jag säger det nu.. JAG HAR TRÅKIGT! Al alone med musik som sällskap... suck. Livet är hårt ibland..

Lite av det jag har nästa vecka:
-Matteprov (Typ inte räknat ngt alls)
- Svenska seminarie om massa gamla texter (inte läst klart texterna)
- Engelska prov (inte kollat ngt på)
- Engelska muntlig uppsatts om en författare (knappt börjat på)
- Fysik uppgifter (Ej klar med)
- Muntligt Tyska prov (inte skrivit klart uppsatsen jag ska redovisa)
- Ska vara klar med en uppsats om ett mord (Knappt börjat på)

Hejdå, jag går och avlider nu... ha ett kul liv..



Ibland måste man bara få klaga lite ^^

Uppdatering: Mohaha, nu skiter jag i detta (som vanligt?)! Tar det på söndag ist....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0