Safe in your space...

Hahaha hur gaaalet söt är inte denna?! Jag vill ha en sköldpadda cX, haha

Kom precis tbx från att ha övningskört lite. Love it, super kul. Det va dock liite svårt eftersom jag har träningsverk i ovansidan av låren och skit ont i tån/nageln. Har haltat runt som en stelopererad bläckfisk hela dan i skolan ida, sen va det också näst inpå helt omöjligt att ta sig ner för den branta trappan från loftet i stallet... prova att gå ner för en trappa med träningsverk i ovansidan av låren, tro mig, det känns. Men jag tycker att de e mysigt med träningsverk, låter helt galet, men på ngt sätt så gillar jag de. Nageln blir ju inte heller bättre av att jag "måste kolla om det fortfarande gör ont" och därför vickar lite på tån då och då.... aj!! Ibland är man verkligen sjukt klyftig..
Hämtade ut filmen som jag hade vunnit ida. Frågan är bara varför dom hade lagt den lilla blu-ray skivan i en jättelåda som skulle kunna rymma en hel brödrost?!?!... Kunde dom inte bara skickat den i en liten "skivpåse", som jag fick min CD i?..
Men iaf, ska kolla på den nu. Puss på er♥
Btw. looovar att svara på kommentarerna så snart jag "hinner". Haha, jag har ju fått endel klagomål över detta.
You know who you are ;).


Kommentarer
Postat av: Matilda

I know who I am mohaha Cx

2011-09-04 @ 15:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0