Rise Against!


Tjena! Dagen igår blev inte riktigt som planerat, men det är lite spänning i vardagen, sånt gillar vi. Skulle egentligen tillbringat dagen i stallet hos min underbara häst men så blev de inte. Istället så messade Amanda mig på bussen och skulle "påminna" om att jag skulle hänga med henne och baka pizza på ngn glutenföreningssakimojs... Hon är ju gluten. Jahapp. Fick försöka lösa det med hästen eftersom jag upptäckte att jag omöjligt skulle hinna hem, ta hästen och sen in till stan i tid. Som tur va så kunde min farmor köra. Så hon körde mig och Amanda hem till mig där jag duschade och packade (bestämde att jag skulle sova över hos Amanda), sen bar det av till stallet för att snabbt fixa sakerna till hästen och sen iväg för pizzabak. Men nu är jag hemma igen. Upptäckte att jag har både Tyskaläxa till imon och geografiprov... ibland känns livet bara helt underbart... Men de löser vi nog ;).

Nej jag är så sjukt trött efter dagens hoppträning, som btw gick riktigt bra med världens underbaraste lilla varelse (shit, jag älskar verkligen mitt lilla busfrö!). Men blää vad trött man blir. Har tänkt ge mig ut och springa en runda hur länge som helst nu men tror ni det blir av.. neee. Och imon har vi idrott och då kommer jag garanterat inte palla heller.. Ska gå och packa idrottspåsen nu (jag är TRÖTT på morgonen och mitt närminne existerar typ inte ens så de e bäst att göra det nu...) och sen sova.
Btw, Johanna.. gissa vem jag tänkte på när jag såg denna ;) hihi
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0