Out of our minds, and out of time, Wishin' I could be with you...



Tjo!
Hoppade lite i paddocken med Blitzen ida. Gick super bra. Tränade lite omhoppning. Har duschat och käkat upp det sista av B&J glassen och nu tänkte jag fixa klart tyskan och sen hoppa ner i sängen. Btw. är det bara jag som brukar sätta mig på golvet ibland när jag duschar?.. typ höjden av lathet... Men det är jobbigt att stå, speciellt när man kommer hem från stallet och varit i full gång där i flera timmar och sen proppat i sig massa kvällsmat. Mkt lättare att sitta då ^^. Anyway. Puss på er♥




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag brukar faktiskt sitta ibland (jag är född lat) man orkar inte stå efter att man har tränat.

2011-09-27 @ 23:19:31
Postat av: Sara

Sv; Eller hur!! Det är as jobbigt ju :P

2011-09-27 @ 23:26:10
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0