Klockan tickar...

Vet ni vad som hände imorse!?!?!?!?!?! Jag lyckades försova mig, sjuuukt mkt.

Vaknade och kollade på klockan, "Hmm klockan är typ 6, ska bara blunda lite och så går jag upp sen"......

En stund senare.. vaknar och kollar på klockan "jaha den är 10 över 6, okidok. Måste nog pallra mig upp"...

Tittar lite närmare på klockan.. "SHIIIIT!! den är 10 över 7!!.. men vänta lite nu... jag har ju sovmorgon, bussen går inte förrän 44. Okej, då är det lugnt. Men måste ändå gå upp nu"..

Felicia ropar från sin säng.. "Sara... börjar inte du vanlig tid ida?"..

"OMFG!! Bussen går ju om 10 min!!".. Springer igenom hela huset och gör 7 saker på samma gång och hinner till bussen. Jag gjorde allt på mindre än 10 min! Det kallar jag snabbt! Mamma körde mig till bussen och då hann jag precis.

Stressig morgon eller vad?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0