It kills me not to know this...

Älskar mitt "kedjehalsbnad" som jag fick av min syster. Så jäkla snyggt. Har ett till med flera mindre kedjor i guldbrons och silver.


Tjohej! Sitter och pluggar atm, eller.. jag ska börja nu... eller.. typ... ja.. mm. Har precis pärlat en val till Felicia... hon ville ha det.. fråga mig inte hur hon fick för sig att ha en val hängandes i örat men ok, ^^. Tänkte ge mig på att försöka göra en döskalle till mig med... lycka till. Mission impossible typ. Ska sluka en B&J glass som jag fick av Farmor idag också. Love B&J!! Men det blir nog efter kvällsmaten, som tydligen ska bestå av pannkakor ida. Jag klagar inte, mums. Dessutom vill min syster alltid ha grädde på dom, mohahaha, gnottigt.


Btw. Som ni antagligen vet så har jag typ 100 olika hundraser som jag vill ha. Men shit, →denna← hunden!!! Jag dör! Så SJUUUUKKT sööt!! Vill ha.. nej SKA ha!!! Lite kul för jag vill ju t.ex ha en Rottweiler också. Ganska stor skillnad där cX.


Nej, läxorna väntar på mig. Puss på er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0