In this California king bed, we're ten thousand miles apart...


Hallo Leute! Hatar verkligen torsdagar! Allt kommer på en gång, har typ 5 min rast mellan lektionerna och går till kvart i 5... Inte sådär överdrivet kul precis.. Men imon.. då jäklar ser ni, då flyr jag fälltet redan halv 12, Tjoho! Eller.. jag slutar då, men sen ska man äta (Jag utan mat?! Nehe du, skulle inte tro det va), vänta på sin lama tvilling (mohaha) och sen denna jäkla bussen. Men så grymt skönt att för en gångs skull inte sluta sist av alla i hela klassen.

Beaking Benjamin spelars högt och underbart i öronen medan jag ligger här och tänker på hur oerhört sugen jag är på att träna, stenhårt ;). Hade styrka ida på idrotten, älskar verkligen explosiv träning men... när man ska köra på den 50 armhävningar och 100 hopp osv så måste jag erkänna att jag blir sjukt uttråkad.. Har inget tålamod och hatar att göra samma sak för länge. Men nu blev jag riktigt sugen på att träna igen, har ju tänkt ge mig ut och springa hur länge som helst nu men... det är också så ensidigt.. men vi får la se, sprang ju väldigt mycket innan sommarlovet men segade liksom till sen ;).

Btw. Jag och pappa såg ett sjukt konstigt ljus igår när vi körde hem från stallet. Lös som typ 100 sånna stråklastade som finns vid vissa klubbar och sånt ibland. Fast mitt inne i skogen, lös upp hela himlen.. sen bara slocknade det. Naj, jag ville ju se vad det va (nyfiken tjej here we go).

Nu ska jag ta tag och röja undan lite på mitt rum, kläder ÖVERALLT...
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0