I'm looking at you from another point of view...



Och hur underbar å fin är Tom inte här på en skala?!? Så sjukt fin röst!

Hejsan! Min söta syster tog morgonfodringen ida så jag behövde bara cykla mer vid halv 10 (fat det blev 10 :P) och släppa ut hästarna. Hoppade lite också, hoppade 1,20 med min lilla prins. Superduktig. Hittade även den sista fågelungen i boxen... död. Det är sjukt så snabbt liven kan ändras. Man kan ju dö imon, det är ingen som vet. Kan t.ex. få en hjärnblödning och bara kollapsa... hemskt! Så lev livet, gör allt ni vill NU, vänta inte, imon kan vara försent...

Kollar på roliga klipp på killarna ovan (eftersom min syster har blivit lite besatt av dom, speciellt i Dougie. Jag har dock själv aldrig varit särskilt förtjust i deras låtar, men det finns faktiskt några som är riktigt bra), men riktigt härliga killar asså. Verkar så himla mysiga å goa. Skit roliga klipp också, jag skrattar tills jag kväs! cX Hahaha. Sök på YouTube, dom gör MASSA roliga grejer, alla möjliga konstiga utmaningar och sånnt. Får elchockar genom rumpan och knäna, vaxar benen på varandra, tar på sig frysta t-skirtar och mkt mkt mer. This is fun, fun, fun, fun ;). Man blir faktiskt lite besatt så jag ska fortsätta kolla och sen sova hade jag tänkt.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fun,fun,fun,fun XD interna skämt here we go

2011-09-05 @ 00:15:31
Postat av: Supersystern

I have found you a new Tom ^^

2011-09-05 @ 16:08:22
Postat av: Sara

Anonym ;); Haha jaa!



Systern; Hahaha yes you have ;) Nej, men de e ju smart att han har flickvän å typ ska gifta sig ;) haha. Nej, men han verkar snäll (Y)

2011-09-05 @ 18:20:37
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0