I'd never wish for anyone to feel the way I do.....


Hejsan! Lyssnar på Lies nu. Hade egentligen behövt plugga ida men... nej. Har inte så mkt att säga tror jag. Inget intressant som ni kan förstå iaf. Det va absolut inget elakt menat, utan jag menar liksom att om jag börjar berätta on ngt roligt som har hänt så kan jag liksom inte förklara. Som när vi knäckte oss på idrotten ida... hur ska man lyckas förklara hela den mega långa berättelsen bakom det skrattanfallet??.. omöjligt. Bara jag och Amanda som förstår, hehe.

Ett ord om min känsla atm, ensam.. Jao det är känslan atm, brukar tyvärr känna så. Naj, naj, detta ska inte bli ngt hemskt "deppinlägg" som ändå bara är sjukt tråkigt att läsa. Men det är ju lite tråkigt att man känner så. Känns bättre när jag är med mina fina vänner och då blir jag genast glad och full av energi, men ensamheten finns liksom ändå kvar....

Men iaf, nu ska jag kolla på en film. Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men oj älskling :( när väggarna kommer närmare, mörkret trycker och tystnaden är så överväldigande att man inte kan höra något annat, ja då blir det väl sådär... nej, jag saknar inte Love....

2011-09-15 @ 20:48:19
Postat av: Supersystern

Vadå inte sakna Love????????????????????

2011-09-16 @ 14:09:47
Postat av: Sara

Johanna sv; <3333

2011-09-17 @ 11:15:09
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0