Got to go...



Halloj! Slutade tidigare ida... såå skönt! Atm så städar jag mitt rum, och om ca en timme så ska jag stick ner till stallet för att sedan rida till Lynga och hoppträna för Micke. Ida är precis ett LiggaISinVarmaSkönaSängOchKollaPåFilmVäder. Är jättetaggad på att hoppträna, det är så sjukt kul. Men jag känner mig så trött och... inte sjuk men på gränsen på ngt vis. Om ni fattar vad jag menar. Har absolut ingen lust att gå ut i detta vädret (regnar och blåser), men samtidigt så vill jag verkligen hoppa. Jobbigt läge ;) Ne men de e bara att traska ut. Ska försöka komma hem i lite bättre tid än igår, då kom jag hem vid kvart i 10...

Nu ska jag fortsätta städa och sen sticker jag. Har massa plugg att fixa också men det orkar jag verkligen inte ta nu. Puss på er, vi hörs♥


Edit: TJOHOOOOOO Jag hittade precis mina nycklar!!!.... Under massa saker på byrån ^^, det är faktiskt ganska dåligt att jag inte hittade dom innan, var ju där och rotade då med... Men whatever.. jag hittade ju dom nu. Score!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Yeyy nycklar!!!!

2011-09-07 @ 19:24:02
Postat av: Sara

Sv; hahah yey!!! Så bäst! ;)

2011-09-09 @ 16:49:22
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0