Give me a sign...


Jag och Blitzen en höst för något år sen♥

Tjena! Har varit i stallet hos min lilla mysis. Gick ut en runda me Mikkan och Cissi, och Blitzen såklart. Riktigt mysigt. Ida har varit... lite depp. Yes, jag är inte alltid hyperaktiv, skuttar runt och skrattar tjugofyrasju, har också mina "dåliga" dagar då man känner att allt bara är åt helvete. Ida var en sådan dag. Men nu tar vi tag i skiten. Pallar inte gå runt och vara depp (men om jag är sur.. då jäklar. Tro mig, jag är sjukt envis. Ger fan inte upp i första taget). Men ida kände jag liksom inte mig så sur direkt. Kände liksom mer att jag va problemet.... Liksom själva jag, personen. Invecklat, men nu skiter jag i det. Jag är jag... OKEJ?! (Sisselak here we go, Haha såå klockren!).

Ska fixa mina naglar och pärla coola örhängen snart. Men nu kollar vi på Mördare Okänd så Peace out♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0