Cozy...


Äntligen så får du se en del av mitt rum Johanna cX haha ↑ → Klicka

Halloj! Har precis kollar på den 3:e Johan Falk filmen och ätit upp det sista av min underbara B&J glass (Baked Alaska, asså den är så sjukt god så att det inte är sant, GOTTA LOVE IT!!) Tänkte städa upp lite på rummet.. sen kanske ta fram matteböckerna en ytte pytte liten stund... man jag har fortfarande inte bestämt mig på den punkten.. och sen sätta på nästa Johan Falk film och dricka varm choklad... mysigt!

Kan inte hjälpa det, men lite längtar jag faktiskt till vintern.. Det är liksom mysigt, och den är ju Julen och min födelsedag i december också (Y).
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

yeay, värsta najs ju!!! Lite impad blir man allt ;)

2011-09-19 @ 19:19:35
Postat av: Sara

Sv; haha jaa :D Love it! Lilla Hobbe kom ju också med på bilden, han envisades med att sova i min säng ;)

2011-09-19 @ 20:02:43
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Kim

sist jag var hemma hos er så såg INTE ditt rum ut så ;) men sjukt fint



kram

2011-09-27 @ 19:46:32
URL: http://kimstolpe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0