But you can take the bluest sky and turn it grey......



Hallu! Ligger och käkar frysta muffins atm (eller gjorde.. hann äta upp dom innan jag skrev klart ^^). Japp, dom ska vara frysta, det är liksom så i receptet, sjuuukt gott, mkt godare än sånna som är fluffiga och rumsvarma! Måste egentlige plugga matte eftersom jag har prov på onsdag och jag fattar absolut ingenting!!! Känns som att det kmr gå väldigt bra..

Bröööl, det har fan inte varit min dag ida!! I morse så hittade jag inte mina nycklar, helt borta. Hittar fortfarande inte dom. Sen i skolan så fick jag värsta damp utbrottet på mitt skåp och min mobil, haha. Har varit sjukt trött hela dan också, och inte kunnat koncentrera mig alls... Har varit helt trög och inte fattat ngt alls, inte orkat lyssna heller. Men ngn enstaka stund kom lite av min energi tbx. Jag är ju typ alltid den som har mest energi och studsar runt och skrattar åt precis allt ;). Låten ovan har iaf varit perfekt att lyssna på ida, mysig! Ja ja, man kan inte vara i topp alla dagar, det går upp och ner.

Ida va iaf tandläkaren hos Blitzen, han hade fin fina tänder (Y). Toppen, hon hade fixat hans tandsten lite bara.
Nu MÅSTE jag tyvärr plugga. Såååå lamt, men har inget val... tyvärr.
Btw. ska svara på kommentarerna också! (Y)
Puss på er, vi hörs♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

YEYY commenting vill också ha frysta muffins men har inga (sad face) :( haha så jävla kul när du fick värsta utbrottet på ditt skåp Amanda såg riktigt rädd ut haha XP Det går säkert bra på provet Lycka till med pluggandet

2011-09-05 @ 18:08:44
Postat av: Sara

Matilda; HAHAHAHAHA ja kan tänka mig de ^^... lillla Amanda. Tappade tålamodet där cX

Tack!

2011-09-05 @ 18:17:42
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Floppsi då ^^<3



Koooooom då Floppsi! Komm till mamma lilla gullegullegullegull! Koooooooooom Floppsi!

CX

2011-09-05 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0