You really get me going...



Tjo! Tja.. bilden i det förra inlägget beskriver kort och gott min dag... Hehe. Ne, har faktiskt hunnit duscha, städa mitt rum, skriva ut samhällen osv. Så liite har jag fått gjort ida.. Men någon pluggning inför proven på onsdag och fredag har det minsann inte blivit.. jag säger som den fina lilla sträckgubben på bilden.. jag fixa det i skolan imon (... eller inte..). Nu orkar jag inte vara uppe länge så nu ska jag och min lilla mysiga svarta fetknopp, som går på bantningsmat men ändå bara sväller mer och mer för varje dag, sova.
Puss på er ♥


Btw. Asså ni fattar inte hur många bilder jag har med massa godsaker på... ska jag lägga upp lite mumsiga bilder då och då bara för att läska er lite? ;) Har vissa jag seriöst inte ens kan titta på... jag dör. Å nej, jag är inte en gottegris, inte alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0