I'm on top of the world and you're my gravity...


Tjo!! Vet ni vad?!?!? Vi kom 3:a!! Både i denna omgången och i totalen i hela allsvenskan Div:2!! Så jäkla bra! 2 rosetter, en glas"staty/plakett", plakett och ett ländtäcke som det står Allsvenskan 2011 och Sveriges Ridsportsförbund på följde med hem :D. Fotar kanske och visar imon.

För övrigt är jag heeelt död!! Så sjuuukt jobbigt det är att vara iväg och tävla! åkte från huset vid halv 7 och kom hem vid halv 8... Ligger i min varma säng och äter lite choklad atm. Shit va jag har längtat hela dan efter det! Frös något helt sjukt på tävlingen ida, satt och skakade och hackade tänder.

AiluCrash va helt awesome igår! Tycker att allt blir så himla mkt bättre live, mkt mer tryck och fart ;). Himla bra, mkt härligt kroppsspråk på scenen (hatar när dom bara står rakt upp och ner och rabblar texen... lev lite), helt fantastisk röst, och musik, ögonkontakt och ja.. de va riktigt riktigt bra. Det går inte att jämföra med skivorna! Jag personligen tycker att skivan är lite lam, skulle varit lite mer tryck i den, som dom gjorde live, helt perfekt! Ska absolut se de där härliga killarna igen! Man blir nästan lite handlingsförlamad när man står där och lyssnar, vet liksom inte riktigt hur man ska reagera på allt bra :P.

Jag ska njuta av att jag kan vara vaken länge nu och sen sova länge imon och ta, genom att fixa mina naglar på ngt roligt sätt. Imon ska jag sova lääänge och sen plugga och städa mitt rum.. toppen..
Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt att det gick så himla super fsntastiskt bra!!!! och du som tyckte blitz kändes litee konstig :P Håller med dig AiluCrash var helt awesome live :D

2011-10-23 @ 01:06:58
Postat av: Sara

SV; Jaaaa!!!! :D och Jaaaa!! ^^ haha

2011-10-27 @ 21:38:30
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0