Light speed, out of my mind...



Tjo! Har precis tryckt i mig en hel påse poppisar (popcorn) och en halv burk cola (tror ni jag kommer kunna sova inatt?? neee, Felicias idé. skyller på henne..), heelt själv. Yeah! Kollade på en film i min varma säng och bara tog det riktigt lugnt. After the sunset, en riktig klassiker som funkar i alla lägen ;). Har frusit nått så sjukt ida...  så jäkla kallt ute!

Kände mig iaf sjukt duktig som gick upp tidigt för att vara i stallet klockan sju och rida ut en sväng i ösregn... men de va lite mysigt. En väldigt ovan känsla att först vara i stallet och sen hem och sen efter några timmar åka till skolan...
Imon är det hoppträning för micke. Jag är taggad!!! Ska bli as kul!

Men nu ska jag sova leute, ska upp tidigt och åka till skolan med pappsen även fast jag egentligen har lite sovmorgon. Hatar att åka med bussen, då sitter jag hellre och halvsover en stund i skolan.
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0