It's not failure. It's unfinished success...


Hallu! Sitter med Samhällen nu.... boooooorrriing!! Jag och samhäll går liksom inte riktigt ihop.. Men det måste göras, ska skickas in ida, så det är bara att sätta fart. Är nästan klar men det känns verkligen som det sista rättsfallet blev skitdåligt.. (analyserar rättsfall). Men skitsamma. Han får ngt att läsa iaf ;). Drack en Cola som jag fick av Johanna. Så jag är pigg!! Fast jag drack den vid 3. Tror det är tack vare den jag kan sitta och skriva samhällen. Hade somnat över datorn av "uttråkning" annars.

Imon har jag "sovmorgon" till halv 3. Mohahah, hur maffigt är inte det på en skala?!?! Men istället för att ta det lugnt och få sova ut ordentligt så ska jag gå upp tidigt för att kunna åka ner till stallet klockan 7 och rida och fixa allt till Blitzen och sen åka hem och duscha mm, och åka till skolan... Hur orkar jag? Men det blir bäst för Blitz, annars hade jag inte kunnat rida eftersom jag slutar 5 och sen ska vi hämta Felicia som slutar tjugo över 5 med sin mandarin. Ganska skönt att kunna ta det lugnt när jag kommer hem och slippa åka till stallet vid 6 halv 7 och inte komma hem förrän 10.
Men nu ska jag fortsätta. Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är inte glad på att du får sova hur länge som helst :O förstår du hålan jag har eftersom jag inte har samhäll heller? fml.

2011-10-17 @ 21:14:00
Postat av: Sara

SV: aw, mysis då... du kan ju alltid komma hem till mig och hälsa på!! :D jaa! ;)

2011-10-17 @ 22:21:16
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Supersystern

Fiiiiiiiiin biiiiiiiild!!!!!!!!!!!

2011-10-20 @ 18:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0