When will this stop?..




Hallu! Äntligen färdig för sängen... Direkt när vi kom hem så stack vi ner till frisören. Han är så himla snäll och rolig, och sjukt duktig såklart. Så han fixade till mitt och Felicias hår. "Wooohoo.." Var tog allt mitt hår vägen?? Mkt kortare och mer utklippt nu. Men det behövdes verkligen! Va så himla risigt i topparna... typ svinto.. ;). Men det blev fin fint (fast skulle önska att det va lite längre, han tog ju minst 10 till typ 15 cm :P). Är skitnöjd med luggen. Tyckte den va jättedum innan. Köpte även ngt mousse.. som jag tydligen ska ta en hel jäkla tennisboll av och fluffa in i håret på morgonen (egentligen skulle det få självtorka så att lockarna kommer fram men det funkar ju inte eftersom jag duschar på kvällen.. Får ha håret i en fläta under natten ist så är det fortfarande lite blött på morgonen), jag som inte brukar göra ngt alls med håret på morgonen. Skulle framhäva mitt självfall och lockar mer tyckte han. När det va så himla långt så tyngs ju håret ner och blir ganska.. dött. Mer liv i det nu. Om jag lyckas eller ej återstår att se imon. ;)

Va hos min lilla fluffis också. Shiit va jag tycker synd om min lilla bebis (japp, jag får bli jättetöntig och puttenuttig när jag pratar om min häst). Han fick vila idag också.. = han kommer va helt gaaalen imon! Jiha. Men det är så tråkigt att den jäkla skolan ska ta all min tid som jag vill lägga med honom! Han behöver kärlek och uppmärksamhet. Tro mig, man märker skillnad på honom direkt. Känner mig så elak... Får rida och mysa med honom jättemkt imon!

Aja, Skulle kunna skriva i evigheter om Blitzen.. och massa annat också för den delen. Har ganska mkt jag vill skriva, men det skulle ni aldrig orka läsa och jag orkar inte skriva heller så... Men men, tror iaf jag och Felicia skulle inom stan en runda imon. Slutar ju jättetidigt så det passar bra. Men ska iaf sova nu.
Puss på er och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0