It's all about you...





Tjo! I'm back. Jag har faktiskt lite med att dela med mig av. Ska t.ex. klippa mig imon. Tjoho, finaly! Men jag ska bara toppa (älskar mitt långa hår, det är liksom min sköld typ. Hatar när folk "drar bak" min "lugg" osv.. hehe :P) och fixa till frisyren lite, den har liksom försvunnit i allt hår... Klippa upp det, klippa som ett V i ryggen och klippa snelugen och sidorna "snett". Fin beskrivning.. jag är ju bara så himla bra på att förklara.. ;). Kommer bli riktigt skönt att bli av med allt det slitna.

Btw. Jag hittade idominen... (Y)

Nehe människor nu tänkte jag kolla tyska glosorna lite och sen sova. Har sovmorgon imon. Såå jäkla skönt! Men å andra sidan så har vi ingen direktbuss..
Men vi hörs imon. Puss på er♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

typ den gulligaste lilla sötnos"bilden" jag sett i hela mitt liv!!! Gjorde en dålig dag ganska mycket bättre ^^

2011-10-13 @ 17:17:09
Postat av: Sara

Sv; Ja visst e den!!! Aw, mysis då. <3 It's all about you Johanna.. it's all about you ;)

2011-10-13 @ 17:24:55
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0