They don't understand how sick we are of this bottomless pit of lies...


Hejsan!! Internett dampade sönder igår så jag kunde inte blogga. Riktigt skönt faktiskt om jag ska vara ärlig. Kunde ju sitta och koncentrera mig på Biologin ist. Som de flesta vet så är jag väldigt lättdistraherad.... Men nu är jag tbx. Ska kolla på Bron och äta kladdkaka nu (en thriller serie). Super bra faktiskt.

Sen blir det lite plugg.. ja vet.. pluggar alltid så himla sent. Men det blir så när man har en underbar liten häst att ta hand om också. Han va btw riktigt fin ida! Red i padocken, bommar, studds, övade på att byta galopp, ha samma fart innan och efter  serien med hinder, och hoppa upp ordentligt med bakbenen genom att travhoppa lite. Han va riktigt mjuk och fin i sidorna och som vanligt en liten piggelin. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0