Silence is a scary sound...


Hejsan! Jag är trött, känner mig lite smått sjuk, stressad (mkt att göra! Och har inte hunnit göra ngt alls ida. Slutade sent och sen kände jag mig så hängig så jag somnade lite i soffan framför en film och tänd brasa), måste städa mitt rum, plugga, fixa inför tävlingen i övermorgon, hitta vilken tid tävlingen börjar så jag vet när vi måste åka, gaaah, får lite panik när jag tänker på det :(. Imon slutar jag tidigt, men sen ska jag åka hem till Lisa och tvätta hennes släp helt själv och sen hem och duscha osv, och sen ska min syster dra med mig och kolla på AiluCrash (ett band). Jag vet en jätte mysig låt med dom, annars är jag inte så insatt. Men konserter är riktigt kul och detta är ju typ ngn liten spelning så de blir säkert kul. Tycker att det är skönt att göra ngt annat och inte fokusera på tävlingen!

Men nu ska jag sova, dör typ snart. Började fixa med Geografin klockan ett igår, och nu känner jag att det kanske inte precis va det smartaste jag har gjort i mitt liv... Så Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0