Autumn...


Tjo! Det blev endel plugg ida. Kanske inte riktigt så mkt som jag hade hoppats med fick iaf klart min engelska redovisning till imon. Får nog analysera svenska texterna på bussen imon, eller kanske lite nu.. eller så improviserar jag helt enkelt ;). Fysikuppgifterna får jag göra på ngn håla. Bakade ida med. Chocolate Chip Cookies blev det, mumsigt.
Nu tänkte jag måla om naglarna och sen typ sova. Känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. Tyvärr är mitt svarta nagellack slut... *sad face*. Älskar det svarta, måste köpa nytt snart! Så det får bli ngt annat... frågan är bara vad...
Puss på er och godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

man vet att det är kallt när den varma chokladen fryser utan tröja...

2011-10-03 @ 21:32:21
Postat av: sara

Sv; Ahahahahaha Klockren Johanna! <3

2011-10-03 @ 22:35:33
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0