Short of time, we got to act before it's to late...


Jag vet... detta är såå inte min musiksmak och jag hade antagligen direkt klickat bort den eller sagt till ngn att byta låt om en liknande hade spelats lite random eftersom jag direkt hade tyckt att den va dryg (men det är väldigt häftigt hur musiksmaken ändras med humöret. Om man hör en låt så fattar man ganska snabbt vilket humör och hur personen som la upp den känner i just det ögonblicket. Fräckt!), men shiit va fin text denna låten har!!! Helt fantastisk och riktigt tänkvärd! Otroligt mysig låt.


Hallojsan! Vill bara slänga in en snabb kommentar att våran engelska lärare är galen.... 300 glosor till onsdag??!?! Hur fan tänkte hon?!!? Jag dööör, kan inte en enda. Alla är helt fucked upp liksom...

Har inte gjort så mkt ida faktiskt. Tänkte ta tag i glosorna men kände liksom att det ändå inte är ngn ide...

Sitter i trappan och bloggar atm... riktigt obekvämt kan jag lova! så nu ska jag gå och lägga mig ist.

Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0