Make them know that you care...




Shudelu! Matteprovet som skulle vara imon flyttades så då orkar jag inte räkna ida. Det har ju varit värsta mysvädret ida (regn och blåst) så jag har mkt större lust att kolla på ngn riktigt bra film och bara gosa ner mig i min varma säng. Så jag tror jag gör de ist.

Btw va "ensam" på tyskan ida. Eller ja jag är ju den enda i min klass som har tyska men nu va Felicia och dom i hennes klass iväg och kollade på en teater vilket innebar att det bara va jag av oss 5 där. Såklart va det andra men dom känner jag ju inte... Å shiiit va hemskt jag tycker det är att vara själv så. Skakade så jag inte kunde äta fikat som vi fick.... helt sjukt. Men jag är ju lite sällskapssjuk. Man kan verkligen inte tro att jag är samma person själv som med mina vänner. När jag är med människor som jag känner mig trygg och säker med så är jag... lite galen ibland. Kan bli ganska högljudd, skrattar åt typ allt (fråga mig inte vaf, ett tecken på att jag är väldigt glad?) och lite hyperaktiv :P. Men när jag är men människor som jag inte känner så blir jag såå sjukt blyg och helt tyst, och darrar på handen ^^. Så kan det va. Som tur är så är jag oftast med människor jag älskar!

Vi har även boxning på idrotten ida. LOVE it! Mohaha. Citat från Johanna "Sara, du är alldeles för glad när du gör detta". Meningen va att man kanske inte ska smila som.. ja jag vet inte vad.. av att slå på saker... ^^. Men de e kul. Jag har alltid varit en riktig liten fighter. Älskar att bara få sätta alla till krafterna och tjonga till ngt. Hade dock aldrig kunnat tjonga till en levande varelse på de sättet! Hatar boxning när man liksom bara står och slår på varandra, helt utan anledning... Idioter!! Har dom ingenting innanför pannbenet eller?

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0