She´s searching for a lonely heart...

Okej.. jag dör.. jag är seg.... gah...
Nej seriöst nu ska jag ta och plugga lite till fysikprovet som jag atm fattar noll av... fattar aldrig vilken av alla olika formler jag ska använda. Grymt irriterande måste jag erkänna. Men nu ska jag inte dra på det längre utan ta och göra ngt ist. Sen vill jag verkligen lägga mig i min varma säng kolla på en film!! En sporre till att plugga som satan nu direkt? ;) Det är sjukt kallt överallt nu tkr jag. Frös ida i  skolan fast jag hade en tjock tröja... inte kuul. Men jag gillar hösten. Den är mysig.


Btw, Johanna, haha HÄR är den videon "om det Danska språket" som jag menade. Hihi, så jäkla sant ;) Det är så klockrent när han mjölkkillen ba "Nej nej, vi behöver ingen hjälp! Vi klarar detta själva... lämna oss ifred... tack..."
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag undrar om det var riktig danska eller bara rappakalja det mesta ^^ fatta ingenting....

2011-10-10 @ 20:19:53
Postat av: Sara

Sv: Hahaha eller hur ^^

2011-10-10 @ 20:52:50
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0