Looking in your eyes, I can see forever...



Tjena! Filmen igår va bra. Kan seriöst inte komma ihåg senaste gången jag va men någon av mina föräldrar och kollade på bio. Måste vara när jag va typ 8 och gick på "ett småkryps liv" eller ngt ^^. Går typ bara med kompisar. Gillar sånna "Katastrof/Thriller" filmer.  Ens eget liv känns så himla bra när alla andra dör i olika epedemier ;). Nej, men den va realistisk gjord och det är alltid ett stort pluss. Hatar filmer som är så överdrivna så man typ dör av aspiration när man kollar på den (kvävd av inandat maginehåll). Jag kan typ ett svårt ord i hela världen, va liksom bara tvungen att använda det ;) haha. Ni vet sådär riktigt överdrivna filmer där sakerna inte alls är realistiska... -.-

Har iaf städat HELA mitt rum ida. Från topp till tå (kan man säga så om ett rum?? o.O). Dragit ut alla saker och ja.. städat ordentligt helt enkelt. Frågan är hur länge det kommer att hålla.. när min katt kommer in så kommer här se förjävligt ut igen... Han fick för sig att hoppa upp i mitt knä för att gosa lite... vilket resulterade till att jag nu har bruna kattassar på mina byxor. Ungefär så ren va han om tassarna.

Ska snart hoppa iväg och äta lite B&J glass som vi lyckades få mamma att köpa (man måste utnyttja tillfällena ;) mohaha). Btw, är det Halloween ida?? Asså jag fattar aldrig riktigt när det är. Brukar alltid komma antingen 3 månader för tidigt eller 2 månader försent å fråga om det inte ska vara Halloween snart (tidsuppfattning here we go).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0