Kuschelwetter...


Tjo! Jaa ni... Hade en helt underbar dröm natten till ida.. tror ni att jag ville gå upp?? Neee, usch va jobbigt det va. Men från en sak till en helt annan. Masserade bara Blitzen lite igår, och ida va det hoppträning.  Blev väldigt stressigt för att hinna men shit va kul det är! Imon blir det dock att vara hemma och plugga till matteprovet som är på fredag.

Har precis målat naglarna (helt vita :P) och nu ska jag göra en läxa i tyskan. "Utvärdera" en film typ.. Sen skulle jag behöva läsa i min engelskabok men de orkar jag inte. Pallar egentligen inte ens göra tyskan men jag måste, den ska lämnas in imon. Imon blir jag btw "själv" på tyskan. Felicia och dom ska iväg med deras klass på teater men det ska ju inte jag. Och jag är ju den enda i min klass som går i tyskan... och ni vet ju att jag är lite sällskapssjuk... Ungefär så lycklig är jag över detta... Men Sabine (tyska läraren) sa att hon skulle vara snäll mot mig ;) hihi. Anyway, snart somnar jag så det är bäst jag börjar nu.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Supersystern

Pudd<3<3<3<3<3

2011-10-06 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0