I know nothing of you kind....

Nej men tjena! Jag städar atm. Johanna kmr snart så ni får bara en pytteytte liten uppdatering nu så ni vet att jag fortfarande lever ;). Vi ska ha lite filmkväll och sen sover hon här. Imon ska Blitzen klippas (red ut på stranden igår, hur mysigt som helst men han va som en dränkt katt när han kom tbx... svett) och innan det är det stallmöte (och jag måste plugga som en liten blå!!). Hinner inte skriva nu. Har massor att göra! Skriver kanske lite senare!!
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åå en liten blå CX

"Jag skulle inte vilja bli förföljd, av det finns en med stort blått hår, och så springer han efter och försöker ta de små gubbarna, det är svårt att förklara för han är teckand"

HAHAHAHAHA tror inte det var en sån du mena men endå "det var kul det går inte att säga att det inte är kul" HAHAHAHAHAHA

2011-10-16 @ 17:54:26
Postat av: Sara

Sv; AHAHAHAHHAAHHAHAHA Helt underbart Matilda!!

Klart de va en sån jag menade... ehehe ;)

2011-10-16 @ 20:04:32
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0