Here's another line from the heart...



Tjena! Ligger med min lilla kisemise i sängen atm. Skulle egentligen vilja ha en av stallkatterna här. Teddy heter han, och ja han är verkligen som en teddybjörn. Har typ 12 cm lång päls (jaa, det är helt sjukt!) och så gosig. Han låg på rygg idag i stallet medan jag kliade honom på magen. En riktig liten gose. Men får la nöja mig med min tjockis med stora ögon ;) inte fy skam det heller.. Hon går på "bantningsmat" nu. För hon är seriöst riktigt överviktig. Men jag tycker att katter ska vara tjocka och fluffiga! Mycket mysigare!

Från en sak till en annan. 3:orna har ju studentfest ida. Avis!! Dessutom kmr jag ju missa de första studentfesterna nästa år pga att jag fyller år i december.. inte rättvist! Men men, sånnt e livet. Kommer iaf bli kul att se hur pigga och fräscha 3:orna är imon... mohaha, skadeglädje ;)

Masserade Blitzen ida. Dåligt väder och mörkt så jag var inte sådär överdrivet sugen på att rida, så det blev massage ias. Det behövs det med! Imon har jag matteprov så jag tänkte kolla igenom lite uppgifter lite snabbt nu och sen går jag i dvala... (kan vara lite svår att väcka när jag väl har somnat.. antingen ringer klockan i ca 1.5 h utan att jag vaknar eller så snoozar jag i 1.5 h innan jag går upp. Hehe, men behöver inte så mkt tid på morgonen så de funkar.
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0