Days go by, give me a sign...



Tjo! Det gick ju inte sådär överdrivet bra att uppdatera igår ^^. Jag och Johanna hade alldeles för roligt! Hade riktigt mysigt. Tack Johanna!! ♥ Det måste göras om! ;). Kollade på massa filmer, snackade (MKT) och käkade godis, och cola.... vet ni vad det ledde till?? Vi va vakna till kl 6 på morgonen.. och jag va inte ens trött då. Jag är pigg i vanliga fall, men jag och Cola tsm blir..... hyper. Och jag drack ändå bara en liten burk, hehe.  Aja nu ska jag börja spåna lite på samhällen som ska in imon.. och jag har knappt börjat.. jävligt bra planerat Sara... Men det löser sig nog ;)

Kom precis hem från stallet. Min lilla ängel har blivit klippt (pic ↑, från förra året men klippte likadant nu med). Superfint! Äntligen så kan man rida ordentligt, utan att han dränks i svett. Det tar så lång tid för honom att torka annars också.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

det var jättejättejättemysigt, mysisen!!! och du är helt jäkla underbar när du är hög på cola, bara så du vet om det <3

2011-10-17 @ 16:24:49
Postat av: Sara

SV; Jaaaa. Hahahaha, Hihihiihi tack <33333

2011-10-17 @ 19:11:37
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0