And it goes on and on and on...

Hejsan.... Hade skrivit helan inlägget innan men lyckadess radera allt... Toppen... Aja har iaf varit på fest hos povel precis. Supermysigt. Alltid kul att komma iväg och träffa lite trevligt folk. Egentligen hade jag plannerat att plugga denna helgen men så blev det inte riktigt då povel messade och undrade omm vi skulle komma. Och jag är inte den som säger nej till fest i första taget. Hade iaf det tevligt där och nu sitter jag hemma hos Matilda (med henne såklart) och äter bullar frukt och godis. Mumsigt. Men nu ska jag återgå till att snacka med henne. Är grymt pigg och skulle kunna vara igång i flera timmar till, hehe. Men så puss på er och vi hörs imon!

btw. Om det finns massa fel i texten så är det för att jag skriver från mobilen och pallar inte gå tbx och ändra :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0